Het viel mij al van jongs af aan op dat het internet zou uitgroeien tot het grootste medium met betrekking tot reclame, maar dat het ook een steeds groter wordende uitdaging zou worden voor bedrijven om hun reclame op een effectieve manier naar het groter publiek te brengen. Vanwege mijn ervaring op het gebied van online video streaming is de overstap naar online video marketing uiteraard geen moeilijke geweest.
Ik ben vaak op het internet
Nou, zal je wellicht zeggen: dat is in deze tijd toch niet uniek? Dat klopt inderdaad, maar ligt het er ook aan waar jij je, eenmaal op het internet, mee bezig houdt. Voor mij is het namelijk duidelijk dat het belangrijk is om continu op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van video marketing op het internet. Door zelf alle ontwikkelingen gade te slaan kan ik ook inspelen op de behoefte van de consument en de marketingstrategie erop aanpassen. De ontwikkelingen volgen zich soms razendsnel op en wenst niemand achter te blijven. Ik probeer daarom ook altijd om met praktische voorbeelden en oplossingen te komen en zullen mijn blogs de lezer daar zeker bij helpen.